برگزاری سلسله دیدار‌های مردمی نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با مردم محله گازرگاه یزد 

محمد صالح جوکار به اتفاق جمعی از مسئولان و مدیران در مسجد فاطمیه محله گازرگاه یزد حاضر شد و با مردم این محله گفت و گو کرد.

جوکار، نماینده مردم یزد، زارچ و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم انتظار خاصی از مسئولین ندارند جز اینکه حضور آن‌ها را در کنار خود احساس کنند تا مشکلات و دغدغه‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

او افزود: بعضی از مشکلات که حل آن‌ها اعتبارات و بودجه فراوانی را بر ما تحمیل خواهد کرد، با حضور مسئولان و همیاری و همکاری خود این مردم با اختصاص کمترین بودجه، حل شده است.

جوکار گفت: محله گازرگاه از محلات قدیمی شهر یزد است که به دلیل قدمت آن، نیازمند اصلاحات و امکاناتی متناسب می‌باشد که امروز در خصوص برخی از آن‌ها مصوبات قابل توجهی داشتیم.

جوکار از جمله نیاز‌ها و مشکلات محل گازرگاه را، نبود دسترسی برای تردد خودرو‌ها و وسایل نقلیه مردم دانست و گفت: برای حل این مشکل شهرداری، میراث فرهنگی و سپاه که ساختمان‌هایی را در این محل در اختیار دارد، قول مساعدت و همکاری دادند.

 جوکار همچنین کمبود امکانات ورزشی، فضای سبز، خدمات عمومی همچون کتابخانه و همینطور سنگ فرش کف خیابان‌های محدوده بافت تاریخی را از دیگر مشکلات مردم این محل عنوان کرد.

جوکار اختصاص مبلغ بیست میلیارد ریال برای سنگ فرش خیابان‌های بافت تاریخی و تقبل مصالح و اعتبارات لازم برای ایجاد فضای عمومی از جانب اداره کل میراث فرهنگی یزد را از مصوبات دیگر این جلسه عنوان کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان یزد هم برای مرمت و بازسازی یک آب انبار جهت احداث زورخانه‌ای متناسب با این محله، مساعدت و همکاری لازم را داشته باشد.

در پایان محمد صالح جوکار برگزاری چنین جلساتی را برای افزایش سرمایه اجتماعی و همینطور آشنایی مسئولان با مشکلات و دغدغه‌های مردم جهت برنامه ریزی و حل آن‌ها امری لازم و ضروری دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار